Obsah
Zápis z 19. řádného zasedání ZO Otvice dne 8.2.2021
Z Á P I S
z 19. řádného zasedání Zastupitelstva obce Otvice, konaného dne 8. února 2021 v zasedací místnosti Obecního úřadu v Otvicích od 17:00 hod.
Jednání bylo zahájeno v 17. 00 hodin
Přítomno: 9 členů ZO - viz prezenční listina
Úvodem starostka obce, paní Aneta Hutyrová, přivítala přítomné zastupitele, konstatovala, že počet přítomných členů ZO je 9 a zastupitelstvo je tedy usnášeníschopné, jednání bylo zahájeno.
Na jednání byl navržen program:
- Schválení návrhu programu
- Schválení ověřovatelů zápisu z jednání
- Rozpočtové opatření č. 1
- Zpráva o inventarizaci majetku obce k 31. 12. 2020
- Pozemkové záležitosti
a) Smlouva o budoucí kupní smlouvě - ČEZ Distribuce a.s.
- Výběr dodavatele na stavební práce – Úprava stávajícího trubního propustku
- Výběr dodavatele na stavební práce – Rekonstrukce ulice Obchodní zóna Otvice – 3. etapa VO
8. Diskuze
1. Schválení návrhu programu
K předloženému programu nebyly vzneseny žádné připomínky, či jiné návrhy.
Usnesení XIX/1 :
Zastupitelstvo obce
schvaluje
navržený program jednání
Návrh programu byl schválen 9ti hlasy (9-0-0)
2. Schválení ověřovatelů zápisu z jednání
Zastupitelé byli vyzváni k návrhům na ověřovatele zápisu z jednání. Za ověřovatele zápisu byli navrženi pan Vladimír Beran a paní Lea Novotná. Zapisovatelkou byla určena paní Vladislava Wottawová.
Usnesení XIX/2 :
Zastupitelstvo obce
schvaluje
ověřovatele zápisu z dnešního jednání pana Vladimíra Berana a paní Leu Novotnou
Usnesení bylo schváleno 9ti hlasy (9-0-0)
3. Rozpočtové opatření č. 1
Paní starostka vysvětlila důvod rozpočtového opatření a dodala, že v materiálech pro jednání ZO je důvodová zpráva s podrobným rozpisem změn rozpočtu. Na příjmové stránce je zohlednění příspěvku na výkon státní správy a předpokládané obdržení dotace, se kterou bylo počítáno v roce 2020. Na výdajové stránce se jedná o částku za odkup pozemku, na kterém se nachází část komunikace.
Usnesení XIX/3 :
Zastupitelstvo obce
schvaluje
rozpočtové opatření č. 1/2021 s celkovým zvýšením příjmů rozpočtu ve výši 2 948 tis. Kč a celkovým zvýšením výdajů rozpočtu ve výši 63 tis. Kč.
Rozpočet po změnách je přijat jako schodkový s tím, že schodek je kryt zůstatkem stavu běžného účtu ke konci roku 2020.
Usnesení bylo schváleno 9ti hlasy (9-0-0)
4. Zpráva o inventarizaci majetku obce k 31. 12. 2020
Důvodovou zprávou jsou podklady o provedené inventarizaci a návrh na odpis majetku. Slovo měl předseda inventarizační komice pan Tomášek. Inventarizace proběhla v plánovaných termínech a v průběhu nedošlo k žádným překážkám bránícím řádné inventarizaci. Došlo k rozčlenění majetku, které se týká zázemí pro údržbu obce a sběrného dvora. Zastupitelům byly zdůvodněny položky návrhu majetku na odpis.
Složení pracovní skupiny, která provede fyzickou likvidaci, bylo dohodnuto na zasedání. Navrženi byli: pan Vladimír Beran a paní Lenka Málková.
Usnesení XIX/4 :
Zastupitelstvo obce
a) schvaluje
Zprávu o provedené inventarizaci majetku obce k 31. 12. 2020
b) schvaluje
provedení odpisu a likvidaci nepotřebného majetku obce dle návrhu inventarizační komise
c) ustanovuje
pracovní skupinu ve složení p. Vladimír Beran a paní Lenka Málková
pracovní skupině provést fyzickou likvidaci nepotřebného majetku do 15. 3. 2021
e) ukládá
účetní obce provedení výmazu zlikvidovaného majetku
Usnesení bylo schváleno 9ti hlasy (9-0-0)
5. Pozemkové záležitosti
Návrh smlouvy o budoucí kupní smlouvě se projednává na základě žádosti společnosti ČEZ Distribuce, investora stavby. Vzhledem ke stáří stávajícího vrchního vedení VN a stáří trafostanice, která je umístěna v ulici Dlouhá, je investorem navržena varianta výstavby nové kompaktní trafostanice napojené na kabelové vedení VN z ul. Jirkovská. Nová kompaktní DTS bude umístěna vedle stávající jednosloupové trafostanice, která bude následně demontována včetně vrchního vedení VN v délce cca 190 metrů, které vede od současné trafostanice v ulici Dlouhá na pozemek vedle pily v ulici U kolejí. Výše náhrady bude řešena dle znaleckého posudku, nebo ceny v místě obvyklé. Podmínky, jako je například přesné umístění, budou řešeny během zpracování projektové dokumentace.
Usnesení XIX/5 :
Zastupitelstvo obce
a) schvaluje
text Smlouvy o budoucí kupní smlouvě č. 9120149316 mezi obcí Otvice a společností ČEZ Distribuce a.s., Děčín, Teplická 874/8, 405 02 Děčín IV- Podmokly, IČ 24729035
b) pověřuje
starostu obce k podpisu smlouvy.
Usnesení bylo schváleno 9ti hlasy (9-0-0)
6. Výběr dodavatele na stavební práce – Úprava stávajícího trubního propustku
Důvodovou zprávu k projednávanému bodu tvoří přílohy - Seznam doručených a přijatých nabídek, Protokol o otevírání obálek s nabídkami, Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek. Na obecní úřad byly doručeny dvě nabídky na tuto zakázku malého rozsahu. Jedná se o firmy WORLD INVEST v.o.s a HERKUL a.s., obě firmy splnily požadavky uvedené ve výzvě k podání nabídek. Jako nejvýhodnější byla vyhodnocena nabídka uchazeče WORLD INVEST v.o.s.
Usnesení XIX/6 :
Zastupitelstvo obce
a) bere na vědomí
zprávu o průběhu zadávacího řízení a předložené informace členů výběrové komise
b) schvaluje
jako nejvýhodnější cenovou nabídku na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce „Otvice, křižovatka ul. Nádražní x Příčná – úprava stávajícího trubního propustku“ předloženou uchazečem WORLD INVEST v.o.s., Otvice, Obecní 23, IČ: 14868938, ve výši 233.725,- Kč bez DPH
c) pověřuje
starostu obce k uzavření Smlouvy o dílo s vybraným dodavatelem
Usnesení bylo schváleno 9ti hlasy (9-0-0)
7. Výběr dodavatele na stavební práce – Rekonstrukce ulice Obchodní zóna Otvice – 3. etapa VO
Důvodovou zprávu k projednávanému bodu tvoří přílohy - Seznam doručených a přijatých nabídek, Protokol o otevírání obálek s nabídkami, Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek. Na obecní úřad bylo doručeno celkem osm nabídek na tuto zakázku malého rozsahu. Jedná se o firmy: SASASTAV GROUP s.r.o, KARSCH ELEKTRO s.r.o, ELEKTROMONTÁŽE ŠEDIVÝ s.r.o, TELKONT s.r.o, HERKUL a.s,WORLD INVEST v.o.s, KAMONT GROUP s.r.o, NEFO elektro s.r.o. Členové komise provedli posouzení a hodnocení nabídek z hlediska splnění požadavků zadavatele uvedených ve výzvě k podání nabídek, všechny nabídky splnily požadavky a tak členové stanovili pořadí výhodnosti dle hodnotícího kritéria- nejnižší nabídkové ceny. Jako nejvýhodnější byla vyhodnocena nabídka uchazeče NEFO elektro s.r.o.
Usnesení XIX/7:
Zastupitelstvo obce
a) bere na vědomí
zprávu o průběhu zadávacího řízení a předložené informace členů výběrové komise
b) schvaluje
jako nejvýhodnější cenovou nabídku na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce „Rekonstrukce ulice Obchodní zóna Otvice – 3. etapa VO“ předloženou uchazečem NEFO elektro s.r.o., Chomutov Na Bělidle 949, IČ: 28721497, ve výši 711.843,- Kč bez DPH
c) pověřuje
starostu obce k uzavření Smlouvy o dílo s vybraným dodavatelem
Usnesení bylo schváleno 9tihlasy (9-0-0)
8. Diskuze
Diskuzi otevřela paní starostka, kdy sdělila, že byla poptávána ještě jedna zakázka na stavební práce. Jednalo se o doplnění a přeložku veřejného osvětlení v ulici Jirkovská, ale žádná z oslovených firem nabídku nepodala. Z toho důvodu byla oslovena firma, která byla vybrána na rekonstrukci veřejného osvětlení v Obchodní zóně. Firma předložila rozpočet ve výši 174.397,73 Kč včetně DPH. Zastupitelé s návrhem souhlasili. Další informace byla ohledně získané dotace DSO na pořízení elektronických úředních desek pro 6 členských obcí, včetně obce Otvice.
Paní starostka zastupitelům předložila k prostudování návrh studie na kabiny na fotbalovém hřišti a podala informaci, že se pokusí podat žádost o dotaci. Dotační výzva je vyhlášena do 30. 6. 2021.
Další studie ve třech variantách byla předložena na zasedání, jednalo se o parkování v ulicích Nová a Kozí. K tomuto bodu proběhla rozsáhlá diskuze, pan Beneš se dotazoval na počet parkovacích míst, a jak bude řešena zeleň. Paní starostka opět zdůraznila, že bude vyvoláno jednání s obyvateli daných ulic a varianty budou prodiskutovány. Celkově byla zmíněna doprava v obci, stavba obchvatu, co nám přinese a nepřinese. Dále byli zastupitelé informováni o prozatím první došlé nabídce na pořízení radaru na snížení rychlosti v obci. Pan Tomášek poděkoval zaměstnancům údržby za úklid komunikací a chodníků v kalamitním období. Pan Beneš se dotazoval, jestli má obec stanovený plán zimní údržby, jak postupuje při úklidu sněhu a solení komunikací a chodníků, paní starostka dotaz zodpověděla. Obec takový plán nemá, postupuje se vždy podle aktuální situace a možností – počet zaměstnanců, funkční technika apod.
Jiné příspěvky do diskuze nebyly vzneseny, paní starostka zastupitelům poděkovala za aktivní přístup při zasedání a jednání ukončila.
Jednání bylo ukončeno v 18.10 hodin.
Ověřovatelé: Vladimír Beran
Lea Novotná
Martin Kolomazník Aneta Hutyrová
místostarosta obce starostka obce
Vyvěšeno: 15. 2. 2021
Datum sejmutí: 3. 3. 2021
Zodpovídá: Správce Webu